Am incercat sa supravietuiesc

Vreau sa va spun ca incerc de cateva luni sa scap firma micuta pe care o conduc de faliment. M-am gandit la tot felul de solutii si inca nu am reusit in totalitate. Dar sper ca pana la urma sa reusesc. Acum am o alta idee care s-ar putea sa reprezinte salvarea mea.

Vreau sa contractez o firma care ofera servicii salarizare. Astfel o sa renunt la departamentul meu de resurse umane care efectiv ma costa o avere si o sa platesc contractul acestei firme care se va ocupa de tot ce inseamna hartiile angajatilor si uite asa o sa ma scape pe mine de foarte multe verificari pe care trebuia sa le fac. Pana una alta sper sa salvez o parte din cheltuieli facand eu anumite lucruri si tot asa.

Abia astept sa vad daca solutia asta o sa fie eficienta pentru mine si sa vad cum o sa functioneze treaba. Pe de alta parte, mi-as dori sa nu mai am nici o firma ca sa nu mai am atata bataie de cap si atatea responsabilitati, dar cu ce dracu traiesc pentru ca firma este singura mea sursa de venit. Asa ca o sa ma zbat cat pot de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu