August


Vine  luna august. August e o luna superba pentru noi. O luna cu zile speciale: aniversarea casatoriei & ziua sotului foarte drag.
Dar augustul asta doare, desi nici nu o ajuns aici inca. Doare ca e vorba de minunea noastra, de David. Miracolul care a fost facut posibil pentru noi.
De la inceput David a fost mai mult decat ne-am asteptat. Mai frumos, mai mare, mai pletos, mai destept decat am visat. Totul ni s-a dat mai frumos decat am sperat, dar si mai greu decat am sperat …
Augustul asta ne va defini mai bine greul nostrul. Am simtit ca trebuie sa ne scoatem capul din nisip si sa privim adevarul gol golut in ochi. Chiar daca nu e usor.  Ca parinti trebuie sa facem orice ne sta in putinta ca David sa-si poata folosi potentialul la maxim.
Trimiteti ganduri bune spre noi, rugati-va, dati-ne din puterea si din speranta voastra. Rugati-va pt David sa fie bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu