Bratara mea de la Tiffany’s

Istorioara lui S. m-o inspirat. Avea atarnand la mana stanga o bratara de la Tiffany’s pe care o purta zambind fericita, parca era Mario,din jocul acela celebreu cu mustaciosul care rezolva tot, http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-mario.html . Zicea ca o cumparat-o cu ani buni in urma si de fiecare data cand o poarta o face sa se simta extrem de bine. Da, e o bratara valoroasa si a fost o nebunie gestul de a o cumpara. Dar importante sunt si celelalte motive care or determinat-o sa o cumpere: pentru a-si demonstra ca se iubeste si ca nu ia viata prea in serios, pentru a-si aminti cat e de importanta propria persoana si ca meritam sa facem un gest mare & frumos pentru noi insine!!!!!!
Sa socam viata putin, ea prea des ne socheaza, nu? :)

Comorile mele sunt cele pe care le iau oriunde cu mine, cele din suflet! Chiar daca biletul VIP la  concertul lui Pink de la Madison Square Garden il am de dinainte de a auzi istorioara lui S., simt ca pentru mine decizia de a ma duce la concertul asta (de una singura, de una nebuna si in plus foarte aproape de scena) este bratara mea de laTiffany’s :)

Nu eram un fan urias Pink, dar imi placea mult. Am devenit tare pasionata de muzica si viata ei in ultimele luni. O simt reala, cruda si adevarata. O simt cu toate luptele, cu toate gandurile si framantarile ei. Are o voce misto! In plus, are si o personalitate care ma fac sa-i cer imaginar prietenia :) Stiti cum erau Tom si Jerry cand eram noi mici. As juca acum un joculet cu Tom ca sa mai simt cruzimea lui reala dar totusi atat de inocenta.

Merci PINK, deseara voi avea si eu bratara de la Tiffany’s! Si o voi purta si de acuma incolo cat mai des posibil ca sa imi reamintesc de multe ori ca … merit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu